13 Augusti

2009-08-13 17:54:46
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jaja igår gick jag och Yonnah på stan och följde med zumi som skulle pierca sig. Därefter tog vi en fixa och satt babbla lite och spana in "snygga" killar (aka ugly gubbar). Drog ner satt hos vid grusparken och där kom björnen själv och diskutera massa skit snack. Alltid trevligt ju. Men björn tog det inte som skitsnack, utan att vi bara tala lite negativt om personerna.

Sen har jag jag panik för att skolan börjar snart, det blir ju helt nytt med tanke på jag ska börja barn och fritid till höst. Så van att vara på NTI, eller egentligen är jag så van inte varit på skolan alls i 7 månader. Men som tur är har jag ju Malin iaf <3 :)

Nu ska jag ut och busa, och tänka på skönheten själv ;$ Grr!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page