7 augusti

2009-08-07 23:17:47
kategori: Everyday life   [1] kommentera
IGår va jag och moder min på körskolan på möte i tre timmar så vi kan få tillstånd till att övningsköra. Jaa, nu jävlar får ni akta er från vägarna. För när jag får papprena så är det bara hålla sig borta från vägen. så jag inte tar ihjäl er ;__;

Idag så har jag städat hela övervåning hos pappa. Jag sa jag kunde göra det bara för jag tyckte det va så jävla äckligt och snuskigt. Så fader städade nedervåningen igår. Senare på kvällen åt vi hos min mormor. Hade inte ätit fören vid 11, och då ät jag lite gröt. Så jag va sjukt hungrig kan jag säga! Nu hade jag tänkt och lägga mig i sängen  och se på nån film :) Eller just ja jag hade ju en på datorn att se glömde jag ju bort förut!


Yonnah

Den kursen var jag och pappa på förra månaden :>

2009-08-10 12:46:03



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page