Fly fly

2009-08-15 16:59:01
kategori: Everyday life   [1] kommentera
Igår fick jag äntligen komma hem till modern min. Hela kvällen spendera vi på att sätta klart hyllor i köket, och plocka in alla talrikar, bestick etc.. som va i min säng så jag kunde sova där. Plus att jag satt titta på Scorpion king *-* Grr! och jag hoppas tvåan går nästa vecka. Fast om det inte gör det så spelar det ingen roll, för fredrik tar med sig den, så jag är glad. :)

Idag har jag och mormor städa hela mitt fucking rum, och lova er det va redigt skitigt, t.o.m sågspån på mitt golv! -_- Sen tog jag ett varmt långt bad, så nu känner jag mig äntligen fräsch. Gjort mig "fin" och ska bara vänta tills mina föräldrar kommer hem. Därefter få tag på matte, och dra till selånger. Ska ringa emma med se om hon ska dit! :)

Puss på er.
Ska nog göra en sån banner längst ner på slutet som så många blogg fame har.



Ooh! Jag kollade på Scorpionking när jag var liten, den är jättebra! //Lila

2009-08-15 20:47:05



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page