Nightmares

2009-08-19 14:58:20
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Pågrund av för mkt spelande av l4d med Runar/Emma så har jag drömt massa jävla zombie drömmar. Som inatt, Runar hade glömt något på ett ställe vi va på och mörda zombisar.. så sprang vi igenom alla dom små stugorna till det stället. så hade vi inge vapen. så mötte vi på två killar i ett hus, alltså levande killar, som blev jagad av två zombisar.
Jag: "EMMA SPRING FÖRFAN"

Runar: "nej men vi går, vi har ingen brådska"

SEN KOM DET TYP 100 ST!! och då va det pride paraden som va ute gick. så sa zombisarna till oss att dom va snäll och inte skulle mörda oss! Men jag trodde inte på dom, så jag va på min vakt... Sen kom jag inte ihåg så mycket mer.




Och jag ska fan i mig fixa l4d till pc, och runar med.
Och köra online ffs! om det nu går o.o
kul iaf ;*

Nu ska jag bara vänta tills coffemanenn kommer hem från stugan.
så han kan vara social :)




Btw, Robin Tidblad är naken för han nyss duscha.
Så nu ska han ha en fin dans i cam för mig har jag bestämt
 


(bild från L4D 2, grr <3 längtar)




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page