Ohoj

2009-08-05 14:56:54
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Jaja just nu kan jag inte lägga in nåe bilder därför att jag har sladden hos min moder. Jag hämtar den i morgon!
Hur som helst så är jag hemma ifrån västerås / Sthlm och älsklings sarah har varit här! <3
Vi tar väl allt från dag till dag.


Onsdagen 29 Juli;
Vi åkte till västerås och va hos peter! Jag och linnea har tappat kontakten dom senaste åren. Vi växte väl åt två olika grenar i livet och blev helt olika. Men nu när jag va där så gick vi ganska bra ihop! Jaja vi satt och drack oss fulla på kvällen sen gick va la oss. Hade inge ork till nåe annat.




Torsdagen 30 juli:
Va nere på stan och kollade lite i affärer. Jag köpte 3 tights på rock zone för 300 kr. Så jäkla kär jag blev. Och ett par vita skor på sko punkten.



Fredagen 31 juli:
Jag och brorsan drog ner tidigt på stan i västerås och umgicks med jojo. Så skulle vi köpa något dricka på hem köp. Så va det nån yr jävla tant i kön framför oss. Så tog bror min dricka mot sin kropp. Så sa jag åt han sluta göra den varm.
Tanten framför titta på mig och sa "Ja nu får du göra det du lovar"
Brorsan "Ja precis"
jag "Va?"
Brorsan börja garva, jojo börja garva och jag höll på dö. Fattade ingenting vad som hände..
Sedan gick vi ner till mälaren och  tog lite kort. Det satt fullt med massa duvor och hade möte ute på en av bryggorna.

På kvällen gick jag linnea och sofia (linneas kompis) på bio. Såg på baksmällan! ;d


Lördagen 1 Augusti:
Idag åkte vi in till stockholm kl 10 för att se på Pride festivalen. Det va en upplevelse kan jag säga, fast några tjejer flörta lite med mig. Men är man redigt snygg så är man ;) Tog över 100 kort på själva paraden.

Sen gick vi åt asiatisk bufé. Skeeta gott vare ska jag säga.


Söndagen 2 Augusti:
Jaja idag bar det iväg hem och älsklings sarah åkte med oss såklart ;* jag, bror och hon satt där bak och hade det väldigt mysigt ;) Inge mycket mer  hände. Vi va så trött och somna jätte tidigt.



Måndagen 3 Augusti:
Jaja vad kan jag säga. Det kunde inte bli bättre födelsedag.Tack flickor för en underbar kväll kan jag säga! <3
Jag, sarah och karin va yra lite på stan ett tag och shoppa. Sen drog  vi ut till stugan. Malin fick vara krillmästaren till våran underbar middag vi hade. Fast kvällen blev tidigt så hade vi iaf kul ;)

P.S jag fria till sarah. <3 3/8 -09 ;*


Tisdag 4 Augusti:
Hade inte sån jävla bakfylla, men natten kan jag säga den va åt helvete. Sov knappt något. Så jag och sarah hyrde en film och hade det bara allmänt trevligt och gick djupare i våra känslor. Och jag älskar dig kvinna, förevigt <3 kom ihåg det.



Onsdag 5 Augusti:
Idag åkte sarah hem igen. Och jag saknar henne redan. Vi vandra lite på stan och shoppa lite mer kläder. Fick ju massa pengar av släkten. ;) Nu ska jag bara sätta mig se på Shaun of the dead och ta det lite lungt och tänkta igenom allt som hänt/händer.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page