sista lediga dagen

2009-08-23 17:40:22
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Ja ni, det känns samtidigt förjävligt vad fort sommaren har gått men ändå ska det bli riktigt kul att börja skolan igen. Speciellt när allting blir nytt. En hel ny start på livet. Och det känner jag verkligen inom mig. Allt just nu går bara så otroligt perfekt och har inte varit såhär lycklig på evigheter. Nu ska jag verkligen kämpa med skolan så jag kommer ifrån Sundsvall någon gång.

Det blir barn och fritidt med malin, tur att jag har henne iaf. Så i morgon ska vi leta oss fram och hoppas på att vi hittar rätt.
Sussa lungt


Jag tog och blev rödhårig med på samma gång :o ännu mer ny start på livet.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page