Stefan gör bort sig

2009-08-09 14:53:28
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Satt hos grannarna igårkväll. För mamma och pappa va där. Och stefan har alltid varit lite grr i mig. Eller alltså han tyckte jag va så gullig när jag va liten. Så en gång så sa han "Sabina, när du blir 18 så ska jag gifta mig med dig"

jag "Stefan, jag är ju 18 nu, skulle inte vi gifta oss?"
han "Jo! Men sabina, jag är ju 46 år. Inte vill du väl ha nå gammalt ruckel som mig?"
jag "Joho, men jaja. Nu såra du mig här också. Men du har ju Mia så det går ju inte"
han "NEJ MEN! Jag kan dumpa mia för din skull."

Därefter fick jag se en bild från när jag va mindre och vi va utomlands. Där jag krama om stefan.
han "du va så jävla söt då, jag ville ba krama om dig och suga in dig ett sugrör" (HAHAH)

Fast nu har han höjt ribban så nu ska han gifta sig med mig när jag är 20 :O



Senare så somnade pappa, med munnen öppet.. jag lovar det ångra han sig! Mia tog ett par salta pinnar och la i hans mun medans morsan tog kort. Sedan kunde vi inte hålla oss för skratt och tillslut somnade Stefan med. Men han hade tyvärr munnen stängd!



Nu ska jag göra mig klar, för vi ska fira min födelsedag med släkten ikväll :) Så puss på er.
btw.. 19 dar kvar ;* <3




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page