Tvätt och TV (Y)

2009-08-11 22:36:42
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Idag har jag tvättat tvättat hela dagen lång och strykit, och jag har en tvätt i tvättmaskinen som är klar om 37 minuter. Förutom det har jag tittat klart på "mysteriet på greveholm" Så såg jag "Barn med sjätte sinne" på TV4 Fakta! Det va lite små ruggit. Mina hårstrån ställde sig upp därett tag. Saken va den att dom va 8 och två va 12. Och dom grina när vissa onda andar tog kontakt med dom för dom visste inte vad dom skulle göra.

Efter det såg jag sista avsnittet av Paris hilton's my new BFF! Det är allmänt störd egentligen, men så jävla underhållande för att dom är så jävla blåsta.. Och paris hon ser ut som hon plastikoperat sig 1xx gånger, sig så hon fasnat med facet för hon ler fan aldrig. Ser ut som hon ska somna hela tiden och så säger hon alltid "aww thank you" Minst 100 gånger har hon sagt just så i programet. Jag garva fan varje gång hon sa det!

Hursomhelst har dagen varit en känslosam berg-och-dal-banan. Stod med balkongdörren öppen när det regna, och lyssna på massa mys låtar medans jag strykte. Det fick mig att tänka på en hel del. Och jag hatar att jag har drömt så jobbiga drömmar dom senaste nätterna...




and you know how much i like you




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page