God Jul!

2009-12-24 15:02:54
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jaha ja, nu är det äntligen den efterlängtade julafton! Så nu har jag, mor, far och bror gjort oss fin fina i väntan på mormor och morfar! Dom enda som kommer till oss på julafton. Ja jag kanske har en häftig och total underbar släkt. Men vi är inte direkt många. Gud mor (mammas kusin) kommer fira hemma i norge med tanke på hon kom hem från liberia igår kväll. (hon jobbar där) Och moster och hugo dom ska fira jul hos hugos föräldrar (inte för monster min vill det.)

Nu dar jag mig till tvn iaf och ser på kalle anka, fast jag är så otroligt less på det så det är inte sant!



Njut av en mongolid cam bild!

bloglovin




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page