hat mot tåg!

2009-12-30 15:34:27
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jag brukar alltid tycka tåg är det bästa åka när jag ska någonstans, jag mår minst illa av det. MEN NU ÄR JAG JÄVLIGT IRRITERAD! Tåget har strulat för Sarah enda sen hon åkte. Så först och främst fick hon åka buss till gävle! Egentligen ska hon va här 15:55 om hon hade åkt tåg. Men nu är tåget försenat i gävle och kommer inte gå fören 16:35 och det betyder att vi inte hinner handla mat tills i morgon. Så det blir kasta sig upp tidigt i morgon bitti och fara iväg handla. Det kan man kalla sista minuten! Så nu är jag verkligen inte alls på humör.

Vi njuter av halvdans tokigheter medans <3



 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page