shopping with grandma!

2009-12-27 14:32:29
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Det är väl inte alla som åker iväg på birsta med mormor sin och shoppar? Men som sagt så vet ni ju om vilken totalt sjuk släkt jag har. Och om det är någons mormor killkompisarna mina skulle dregla över, då är det nog banne i mig min! Hur som helst så yra vi runt men jag får sådan panik av alla förbannad människor. Så jag köpte en BH som jag behövde mest av allt. Jag tänker inte ta nå perversa bilder på mig själv när jag har den på. Utan ni får förföra mig till sängs isf ni ska se den, sounds fair?

Mamma och jag ska dampa lite true blood avsnitt nu.. snart.. när pappa får till dom! Medans kan ny lyssna på Don Omar - Virtual Diva!



 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page