bubblebubble

2009-07-22 18:18:23
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Jaja äntligen försvann det usla vädret så jag kunde bege mig upp på södra berget och vandra igen. Det är skönt släppa ut singa känslor där när ingen kan se än. Psyket är ganska stabilt, jag ligger och vajar. Det kom några 14-15 åriga tjejer, två stycken smala sådana, förbi mig joggande. Så vände dom och jogga tillbaka, och jag GICK lika fort som dom jogga. Den ena orkade knappt jogga. Så blir det när man röker små fjortisar.


Wille är påväg till sundsvall, han ringde mig när han va i gävle, och jag försöker tvinga han vara med mig. Skulle behöva lite kramar. Men den fega lilla ungen vill inte va med mig. Jag är för sjukt trött för att gå ut och vandra. Längtar mest tills det bär av till västerås så jag kan få vara med jocki<3 Och sedan på söndagen när vi åker hem följer ju sarah med.
IM HAPPY HAPPY FOR THAT <3



And please just leave my life alone,
you have done enough!






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page