Fyllepinnar förff-an!

2009-07-26 11:34:27
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Jo men visst serni! Smått illamånde men inte så farligt! Va hos monstra min igår och fira hennes 33 års dag! Först åt vi en nomnom middag så vi typ slockna för vi blev så trött. Så vi tog oss ett parti kubb. Tjejerna mot killarna. Och fan vad vi träffa bönderna vi tjejer och vann överlägset två gånger på rak.

Därefter gick vi in och åt tårta, så TJOFFS sare så va tårtfan borta! Nämen, den försvann ju. Sen tog vi oss ett par kroggar och skål sare. Därefter gick vi ut och körde mer kubb. Men naa då gick det inet så jävla bra träffa bönderna. Jag fick iaf ner kungen på ett parti, och det va meningen den skulle ner då!

Efter vi kört sisådär 6 gånger så sprang lars, mosters pojkvän och hämta sin mini motorcykel och körde runt den på gräsmattan. Min mormor blev helt hyper och facinerad över den saken. (BILD 1, sen ber jag om ursäkt för det är mobil bilder. Glömde kameran) Efter ett tag när morfar satt gnällde och sa att den där kan inte va så fruktansvärt svår att åka. Så tog han sig en tur... (BILD 2)  två meters tur, sen vurpa han åt sidan. Och nu har han sjukt ont i sin axel.

Sån är min släkt (Y) Varför gå på nån noobig ungdomsfest när man kan festa med släkten?







Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page