hello feelings

2009-07-18 17:42:30
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Jag tog mig en promenad i från södra berget och hem. Det brukar ta mig en och en halv timma. Men den här gången tog det konstigt nog bara en timma. Jag va tydligen jävligt snabb. Och så gick jag lite vilse med. Vandrande in i en stig bara för se vart den gick. Men jag gick till slut ut.

Den sköna med att gå i skogen är att man slipper allt omkringen än. Alla människor, byggnader och fordon. Bara jag och natur! Ibland önskar jag att något som bara finns i sagor skulle komma och röva bort mig i från reality. Men man får väl forsätta att drömma.

I stället tog jag mig en dusch när jag kom hem,
 och satt snacka med wille i skype i en timma ist. He made me happy!

Och på tisdag ska jag vara med daniel <3 Dock är han här i sundsvall redan, men han ska va med sina kusiner lite först. Sedan va med mig en hel dag. Sedan på onsdag kommer robin,
så jag lär inte vara vid datorn något då. HE-HE!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page