Ni hao

2009-07-08 15:03:00
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Varit med min moder på körskolan idag och fixat så jag ska övningsköra och crap. Så jag kan fixa klart körkortet. Vet jag är sjukt efter men nån gång är iaf en gång. Sedan drog vi iväg på ICA och handlade mat. Ska äta tacos ikväll. mys<3 Och så köpte jag hårfärg, för den förra blev tok failad!

Vi drog iväg på fyndlagret och där fan jag dessa heta ljuslyktor för 15 kr <3 Nu ska jag nog sätta i lite färg i håret och sedan kommer runar och sover över hos mig. Fett totalt mys <3



En annan sjuk sak jag borde berätta är att mina händer värker så in i helvete! Ursäka språket. Men det börja i förrgår, och det är som om jag skulle vara inflamerad i händerna. Det börjar mest vid tummen. För va det bara ena handen och nu är det den andra med. Bara vända ett blad i en tidning kan ge mig sån smärta. Ja jag skriver? Men det gör fortfarande ont. Men inte så sjukt ont, men ibland kan det göra extra ont /:




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page