THE HAUNTING IN CONNECTICUT

2009-07-09 10:35:28
kategori: Everyday life   [1] kommentera
Ja vad kan jag säga, runar LÅG PÅ MIG...inatt! så efter ett tag gick jag och la mig
 hos min kära moder men vakna vid nio av att hon skulle iväg träna.

moder "Vart är emma?"
jag "men hon skulle ju jobba kl halv 9"
moder "jaha.. jag hörde inte ett ljud av henne"
jag "inte jag heller konstigt nog"

Iaf... igårkväll låg jag och runar och såg på "i taket lyser stjärnorna" (som vi redan sett) och sedan såg vi på "the haunting in connecticut" vi låg där tätt intill varandra och hoppa tre meter i från sängen när vi blev rädda. Men den va mys <3


Och idag känns dagen otroligt grå, trött, deppande och allmänt hemskt. För det första åker alex till montenegro idag och kommer hem in 9 dar!! Hur ska jag klara mig utan min baby! :( Men han måste ju få hälsa på släkten ;o Förra året va han där i tre veckor eller något sådant har jag för mig. Då höll jag verkligen på att dö.

Förutom det så är det grått ute och det regnar, så jag ska vänta på min moder och sen ska jag kasta i färg i mitt hår. Sen får vi väl kurra ner oss i soffan och mysa lite, sånt vet vi hur man gör! ;)

Yonnah

Haha, typiskt dig att smita under natten ;)

2009-07-10 11:58:26



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page