191109

2009-11-19 21:40:03
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jag hatar att jag glömmer bort skriva ibland. men sånt är livet!
Jag är iaf tillbaka till skönsmons förskola, vi har ju praktik nu i fyra veckor. Men med tanke på att jag åker utomlands dom två sista veckorna fick jag ju praktisera på höstlovet. Så jag har inte haft något lov ännu. Så första december far "stor" släkten iväg till egypten i två veckor och har allmänt trevligt. So dont miss me to much!

Nu har iaf L4D2 kommit ut! Men det går på 500 kr på PC! Har iaf spelat laddat ner och spelat demot på steam. Så lite lycklig är jag lite. Men när man spelat samma banor 1xxx antal gånger så blir man väldigt less.

Sen har jag suttit övat mina photoshop skills på att göra stickers till IMVU. jag för seg för lägga upp bild så ni får checka min shop. (t.om gjort en till L4D) --> http://www.imvu.com/shop/web_search.php?manufacturers_id=29102101

Nu måste jag krypa till sängs, för jag börjar jobba kl 7 i morgon! Slutar iaf kl 1 ;)
 så man ska inte klaga! njut av denna låt medans.

 











Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page