NU ÄR DET FREDAGSMYS!!!

2009-11-27 14:28:09
kategori: Everyday life   [1] kommentera
ojoj skönt skönt med fredag. Och jag gick 7;00 till 13;00 idag. Så dagen gick fort och nu sitter jag bara myser. Ska fixa lite kaffe nu och sätta mig mysa i soffan och ta en fika.  Sedan har jag bara måndagen kvar på praktiken plus att det bär iväg till arlanda på måndag kväll. Åker ju med flyget till egypten kl 6. Jag får verkligen inte glömma allmanackan så jag kan skicka vykort till; Sarah, Herman och Tom! Und maybe Alex! ;3 så han blir lite glad med.

Så i helgen blir det bara tvätta massa, packa och så ska jag och mamma julpynta klart. Så jag har nog inte tid att umgås med någon! im so so sorry. Om ni inte joinar stan efter kl 4 på måndag. Måste ner köpa en kofta och en handväska. (y)




bloglovin

Hoppas du får en trevlig helg :)

Kram

2009-11-27 21:55:21



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page