shoppingtur

2009-11-29 14:23:56
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Idag har jag och Malin varit på birsta och shoppat lite. Hon behövde en trevligt och mysig dag med mig med tanke på att jag åker till Egypten i morgon kväll. Så att hon inte saknar mig för mycket! ;)

- Jeans tights (silvriga)
- Leopard BH (ÄNTLIGEN!!)
- Silvrig liten handväska

Därefter drog vi in till stan och Skyltsöndan. Men det va knappt några stånd så det va inte så mycket satt se. Så vi drog oss hem igen och jag kokade lite korv. Nu har jag packat lite och ska dra mig och ta ett bad och sedan packa ännu mera!

ooh btw... det blir ju inge blogg på två veckor dock. Jag har ju inte med mig nån dator! :)



bloglovin




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page