Godmorgon!

2009-10-07 10:27:01
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Just nu vet jag inte riktigt hur jag mår. Det gungar på mitten av allt gott och ont. Hur som helst älskar jag onsdagar.
- Börjar halv 1
- True blood på kvällen<3

Idag ska älsklings Malin till tandläkaren. Sen ska vi mötas upp på stan och äta lunch tsm :) Det tycker jag låter som en fantastisk ide. Sen iväg till skolan, och vi har matte som sista lektion. Good luck to us (Y)

En anledning varför mitt humör inte är på toppen är nog för jag börjar sakna sarah så sjukt jävla mycket så det inte är sant. Vad hade jag gjort utan den kvinnan? Tack för du finns, BFF ♥


Jag älskar dig Sarah Vickman

And now i know that you are my destiny





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page