PROV PROV PROV!!

2009-10-08 16:55:08
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Ja i morse hade vi prov i barn, kultur och fritid. Jag skrev iaf på allting. Men sen om det gick bra är ju en annan femma. Jag blanda ihop allting och jag tycker allt har samma betydelse. Efter provet fick vi ju jätte lång rast/lunch. Så jag och malin gick in till stan och shoppade lite. Köptes en sminkväska, söt *-* GRR!
fast enligt tom borde jag ba lägga mitt ynka smink i en påse! XD



Därefter gick vi och ät en korv. Sedan hade vi redovisning på arbetsmiljö och säkerhet. (y) Gick fina fesken!! Nu ska jag och moderm in äta pannkaka. Sen ska jag se om jag har ork och städa rummet, annars gör jag det i morgon! :)


 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page