hot hot day

2009-09-09 18:59:54
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Det har varit sjuk varmt idag :O Varför kommer värsta stekar sommar värmen nu när skolan har börja? Det ska t.o.m vara 20 grader nu på kvällen. Får sätta mig ute plugga lite. ;)

Hur som helst har vi varit på ungfilm idag med klassen. Jag och ellenor har kommit på att vi ska dra dit och få hjälp med göra en film om tuffa brudar! ;) Göra lite crap som fjollor inte brukar göra. grr!

Efter skolan så så drog jag till mormor och intervjua henne om hennes barndomstid i skolan och sådant. Det va en uppgift till skolan. det va sjukt intressant vad mycket nytt jag fick veta om mormor :O



Min och alex's nya stekar låt wtf! Passar in i denna värme hos oss.
dock vet jag inte värmen uppe hos henne xD












Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page