miss you

2009-09-08 22:36:51
kategori: Everyday life   [0] kommentera
dagen har varit sjukt lugn. Umgåtts med mamma lite och tagit hand om henne med tanke på att hon är sjuk.
Så vad gör man inte för få henne på bättre humör ;) Men hon ska iväg och jobba i morgon. Och jag själv börjar kl 01:00. Sitta peppad i skype med zumi hela natten lång fan.



Btw så är älskling på överlevnadskurs mitt ute i skogen utan mig tills torsdag kväll. Så det känns ganska tomt att inte kunna prata med honom. Usch, hatar verkligen känslan av ensamhet. Det tar kål på en inifrån. ><



Nu ska jag sitta spamma musik med BIG BANG och G-Dragon :* Grr!
Plus att jag saknar Runar.
And btw..
gjorde en ny signatur. Den andra blev fail märkte jag.









Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page