Sent inlägg

2009-09-02 18:29:39
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Nu va det ett bra tag sedan jag skrev ett inlägg. Jag loggade in i förrgår och då stod det "en vecka och 1 timme sedan" Anledning till detta är ju att jag har kära Fredrik här, han kom hit i lördags. Då har jag inte ju inte direkt tid att sitta vid datorn och skriva blogg hela tiden. Eller rättare sagt jag vill inte sätta mig vid datorn när han är här. Spenderar hellre tid med honom. (;



På lördagen så åt vi middag med tända ljud och på kvällen gick vi upp till pappa. Där satt pappa, mamma och ett par till och hade haft kräfskiva. Så vi satt oss och va social med dom.

Ja ni vet ju hur min pappa är. Först va lite osäker på fredrik. Men så fort han sa "lumpen" så nästan kastade pappa sig över honom, och nu är han kär. :O


Så mycket annat har vi inte gjort förutom att ha haft allmänt trevligt. Nu ska jag ta mig och göra en läxa som jag måste göra klart tills i morgon.  :)




Måste se fan!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page