Sitter på skolan

2009-09-23 14:50:23
kategori: Everyday life   [0] kommentera
jaja när jag ändå har rast (dock börjar jag fem minuter)
 kan jag ju lika gärna slänga upp ett nytt inlägg.

Bättre mår jag, men inte till hundra men det är ju något man får kämpa med. Mest av allt saknar jag fredrik så det är inte sant. Men det är ju inte långt alls kvar tills jag får pussa på honom och det blir fullt i sängen igen. Dock har jag ingen aning om vad  vi ska göra. Jag sa iaf till malin att vi ska umgås med henne och hennes nyblivande man linus. Han är helt godkänd enligt mig. Jag hoppas nu resten av brudarna också godkänner honom. Men det tror jag nog att dom gör ;)

Nu ska vi ha matte, sen ska jag hem. Äta middag och ut övningsköra med modern min. AKTA ER, TUTT TUTT!









Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page