true blood ♥

2009-09-29 17:46:32
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Ja hua vilka lektioner vi kan ha på skolan ibland. I morse på lili så va det enda vi gjorde dansa och sjunga karaeoke. (lär mig ALDRIG hur det stavas). Sjukt kul hade vi.

Idag hade jag två timmars lunch med tanke på att jag inte läser engelska. Så jag drog in till stan och shoppa lite nya kläder ;) Gud vad jag har haft panik för jag velat köpt nya kläder så länge. Men så äntligen försvan det där shopping suget!

Nu ska jag fixa håret och sedan ska jag ringa malin och se vart hon är. Så vi kan dra oss till ungdomsgården och ha det allmänt trevligt. Sa till malin vi borde sjunga där med. (a) haha! Sedan ikväll så är det ju True blood ;) Kan ju aldrig missas med en sån heting i showen. 


UPDATE!!!!
My bad. jag fick för mig det va onsdag.
HHAHA DET ÄR JU TRUE BLOOD I MORGON D:






I wanna do bad things with you







Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page