underbar dag med malin

2009-09-26 15:20:26
kategori: Everyday life   [2] kommentera
Idag har jag och malin gått ner från södra berget. Som jag alltid säger, finns det nå bättre än att gå i skogen? Efteråt gick vi hem till mig och åt våfflor. Som malin inte ätit på flera år :o  Det är alltid lika gott varje gång. Det kan ju också bero på att man inte äter det så väldigt ofta.

Efteråt drog malin hem därför att jag skulle städa rummet och ska ta mig en dusch snart. Men jag tänkte skriva lite blogg innan det. Plus att ikväll kommer Carola och stefan hit på god midda och så ska dom se hockey. Inget jag tänker se på dock. Och med tanke på se på något, så gick jag låna "män som hatar kvinnor" igår kväll av flöjten. så nu har jag ÄNTLIGEN sett den. Mamma tjatar på mig att se den hela tiden. Så nu är det väl bara ta och se på "flickan som lekte med elden" på en gång då ;) xox




always do the best of your day


Jonna

Vad tyckte du om filmen då? :)

2009-09-26 16:50:19

den va bra ^_^

2009-09-29 17:41:39



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page