åhå lördag..

2010-04-10 11:23:36
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Ja jag skrev inte direkt mycket igår ;o det blev så mycket som pågick.
Det negativa som hände drar vi inte upp utan vi drar upp det positiva.

1) Jag och malin va på stan och handlade;
- present till wiklund :)
- nån blond bomb till mitt hår så det blir ljusare och starkare
Sedan tog vi oss en kaffe och satt snackade en massa jävla skit!

2) Därefter umgick jag lite med familjen och åt faders hemgjorda pizza.
(för mycket lök om jag får tillägga, usch usch)

3) Sedan gjorde man sig klar och vid halv 7 drog man sig till wiklund
och firade hennes födelsedag. Sen blev det nå jävla kaos så alla fick dra!
;_; hängde inte riktigt med i vad som hände?
~ väl hemma låg jag såg på lite south park




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page