god...förfärlig morgon!

2010-04-24 10:21:01
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Natten vart skepp rätt åt helvete. Först avslutade jag kväll med; vin, godis, sängen och beck film.
Efteråt hade jag total problem att sova, tog mig evigheter. Sedan vaknade jag av att telefonen ringde men sket i svara dig (förlåt mattias, men mitt humör va åt helvete). Därefter somna jag och vakna igen vid 2 när moder kom hem från partay och samtidigt fick jag sendrag.. kramp eller vad man ska kalla det i vaden. Ni som fått det förstår vad jag menar. Smärtan va så enorm så jag blev tvungen bita mig i kudden tills det va över. fick sendrag två gånger.

Resten av natten sov jag oroligt. vakna somna, vakna somna. Sedan vid halv 10 ringde Tad och väckte mig, så då klev jag upp tog mig en dusch för få bort all dålig energi över natten. ~




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page