ledig och sysslosam torsdag!

2010-02-04 17:09:23
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Dagen har jag spenderat med Jessica, Malin och Sandra genom att ta en fika på stan + jag köpte Nadines alla hjärtans dag present som jag ska skicka senare ikväll. Jag behöver bara skriva ett brev med! Kan dock inte lägga upp bild på presenten just nu för att Nadine brukar checka min blogg ibland. Fast jag har ju gjort en engelsk med som hon kan läsa! ;)

Nu ska jag iaf äta lite middag och sedan dra mig iväg till gårn och umgås med samma flickor som jag umgåtts med hela dagen. Tack till er för en underbar dag!

Hur som helst så blire att åka skoter i morgon, jag längtar sjukt mycket!

Skoterbild sen skotershowen förra året,
fick dock inge bra bilder då. Stod så dåligt till! /:










Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page