STRÖMAVBROTT!

2010-02-07 16:07:31
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Ajaj då jag har glömt att skriva blogg några dar. Jag har mina perioder när jag slutar skriva. Men får bli stor bättring på det när jag tar bort mitt BDB account. Dock har jag ju varit lite upptagen skriva blogg när jag suttit vid datorn. För jag har fått massa request av labyrinth folket att göra forum signs till dom. Har en hel del på hög, och jag vill inte vara seg på att göra dom. För då får man bara massa tjat.

Hur som helst så kl 2 inatt blev det strömavbrott i hela huset så jag och brorsan tända ljus och sov i samma rum för vi va ensam hemma. Det är obehaligt när det är strömavbrott! /:


Gamma bild! den får duga




 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page