even more snow..

2010-01-27 16:34:32
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jaha ja nu kom snöovädret fort. Och eft jag och några av BF-tjejerna va på stan och åt lunch så gick vi snabbt in på ICA, och där läste jag fort på tidningens framsida att det ska bli KALLARE?! Jag tycker om -5 till -8 <3 det är en skön temperatur.

Hur som helst hade jag för mig det va i morgon jag skulle på körskolan och köra lite, och jag fick total panik med tanke på all snö som ligger på Sundsvalls gator. Men som tur va sa mamma att det va NÄSTA torsdag, så nu är jag lung. Istället ska jag hem till pappa och ner i mitt rum där och rensa bort all skit jag har där. För brorsan ska få låna min säng som jag har där. (vill inte alls se hur det ser ut där nere, inte varit där på år och dar)


Ni får njuta av en av mina gammal vinter bilder <3



 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page