Första skoldagen!

2010-01-07 18:33:18
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Åhja det känns inte bäst att börja skolan på en torsdag kan jag säga. Det blir så konstigt känsla att börja mitt i veckan, eller är jag ensam om att tycka det? Dagen va iaf väldigt lugn och vi satt mest bara och snacka och nästan inge annat.

Hur som helst så ska jag göra mig i ordning nu, kom ut från duschen för ett tag sen. Sen drar jag väl iväg ut ett tag, måste iväg intervjua nån på ungdomsgården. För jag hade glömt en uppgift i arbetsmiljö och säkerhet. Och jag har ingen ork att leta upp nån annan att intervjua. Man skulle egentligen yra på stan och gå till nån affär och intervjua någon där.  Men det skiter vi i. Ha en trevlig torsdags kväll. ^^






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page