Godmorgon!

2010-01-28 12:06:20
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Det va ju meningen jag skulle skriva ett inlägg i morse innan jag åkte till skolan, men det hann jag inte med. Morsan gick hem och va sjuk igår och jag har börjat nysa en hel del och va snorig i morse. Jag vill verkligen inte bli sjuk!! förutom det har det ju bara öst ner snö så man knappt tar sig fram utan att ha snö upp till knäna! Men som tur är så är det inte så kallt, så jag ska inte klaga om det kommer massor med snö.

hur som  helst sitter jag och väntar på att klassen ska få lunch, dom har ju engelska nu (något jag redan har godkänt i). Och det bästa med lunchen på torsdagar är att det nästan bara vi där. Så man får äta i lugn och ro och i tystnad! Men nu ska jag ta mig och läsa lite tills klassen slutar.
 Ha en bra dag iaf!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page