happy fredag!

2010-01-08 13:39:19
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Hittills har dagen varit suverän, och det ska jag låta den fortsätta vara.
Slutade tidigt idag, och jag fick veta betyg i kursen Friluftsliv. VG tjejen här då (Y)
Och det tyckte jag att jag förtjäna, för jag har verkligen lagt ner energi på den kursen.
Det enda positiva med denna dag är den FÖRBANNADE mensvärken!
Men jag har tagit mig en alvedon, ska låta den verka sen drar jag mig ner
till minigympet och pumpa upp pulsen!

Old pic!


Hur som helst resten av dagen ska jag spendera med BF GIRLSEN! ;3 så det blir partay partay och ha allmänt mysigt! Så vi höres väl i morgon, då ska jag banne i mig dra en lvl @ maplestory! Goodbye

 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page