Hat mot SF i Sundsvall!

2010-01-08 14:07:51
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Ja som sagt va det ju så att jag, mamma och moster skulle se efter Instängd 2 (The Descent 2) på bio i morgon. Men SJÄLVKLART, och det trodde jag nästan så skulle inte den gå på bio här i stan. Och det är ju inte första gången något  sånt här händer, samma med Paranormal Activity! Fast den fanns på förhansvisning här i stan?! Min moders arbetskamrat va och såg den. Men sen kom den inte ut nå mer.

Hur som helst, här har jag och moder min gått väntat i ett år på att filmfanskapet ska komma ut. Så nä... så ska SF va så dum i huvudet och INTE visa den här i stan. Det är väl bara vänta tills den går att ladda ner. Medans får jag och moder spamma ettan om och om igen.


 Kärlek <3

 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page