Irriterande fredag!

2010-01-15 14:01:06
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Suck.. först och främst kan jag väl berätta att här satt jag skrev ett fint blogg inlägg, så skulle jag publicera det så fick jag error och allt försvann! Så det är väl bara skriva om allting igen då!

Hur som helst så va det iaf skönt att vi fick sluta elva idag, resten av dagen verka gå åt helvete. Vi fick vårat nya schema idag och det va hur skönt som helst. Men så kommer Janne in och säger vi fick fel schema. Och tror ni det riktiga schema va nå bra?!.. nej inte direkt, så hela klassen blev pissed off. Ni har vi börjat med Datakunskap, men jag har redan godkänt i den kursen så då får jag ju lite kortare dagar iaf.

Efter skolan drog jag en sväng förbi Sminkshop som har öppnat ganska nydligen i stan. Där köpte jag mig en foundation som tydligen hade solskyddsfaktor med, som jag inte märkte fören nydligen. Förutom det köpte jag en ny hårborste med, jag klev ju av den + att jag har nu också tappat bort den. Ops!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page