Total människohatare!

2010-01-04 19:53:51
kategori:    [0] kommentera
Jag va tvungen öppna en ny kategori där jag kommer skriva om mina tankar och känslor och det är inte direkt "hur dåligt jag mår". Utan sånt håller jag för mig själv för det mesta.

Just nu ska jag berätta om det jag egentligen hatar mest i hela världen, och det är människor. Ja jag är människa själv? Men jag tänker iaf med hjärtat som vissa andra inte gör. Jag har blivit så otroligt less på "vänner" som kommer säger dom alltid stannar vid ens sida. Sedan efter ett tag så totaldissar dom en och knappt snackar med mig. Jag försöker lägga ner energi i mina "vänförhållande" men när man inte får energi tillbaka av respektiv person så blir man så förbannat less och trött. Detta har hänt med två stycken på bara en vecka, vad gör man för fel? Det värsta va ju att en av dom tala jag med om precis detta, om hur jag avskyr att folk bara slutar snacka med en såhär. Och den personen sa att h*n aldrig skulle göra så emot mig, vad är det den gör bara några dagar efter? Men jag orkar inte lägga ner energi på personen längre. Som tur är vet jag vilka få personer jag har närmast och som jag verkligen litar på och vet jag kan berätta allt!

Det negativa med detta är att jag blir bara mer och mer hatisk mot människor än vad jag redan var, jag får bara svårare och svårare att lita på människor när dom beter sig som dom gör. Ibland fundera jag på flytta långt bort till okänd plats, ta upp kontakten med allt och alla och starta om livet och hitta nya vänner! Det hade ju varit något, ikke sant?


Lyssna och ta emot bishes!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page