trött trött!

2010-01-17 11:03:50
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Godmorgon säger vi då väl! Jag satt och checka Avatar hela natten så nu är man otroligt trött.
Det har ju varit ett sånt ståhej om filmen, men jag fick aldrig något "HALLELULJA moment" som jag tror varenda människa fick som såg den. Men däremot kände jag alla möjliga känslor som flög omkring mig medans jag såg den. Den va riktigt bra enligt mig, men som sagt; hallelulja moment fick jag inte. Det kan väl va för att alla hela tiden tvinga på mig se den för den va så sjukt bra så dom nästan tappa andan. Hade jag förväntat mig mindre hade jag nog säkert fått samma moment.

Hur som helst, mamma frostar av kylen men jag ska försöka fixa något äta iaf!





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page