Vart är du element mannen?

2010-01-14 11:30:13
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Idag hade jag faktiskt tänk mig att jag skulle orka mig till skolan, men ikke sa nicke. Trodde jag skulle må bättre igår, men det blev värre till eftermiddagen så det va lika bra stanna kvar hemma idag med. Dock kunde jag inte ligga slöa i sängen, utan jag fick kasta mig upp tidigt och kasta på mig kläder för det kommer en man och ska kolla vårat ena element som har fuckat upp sig. Men vart är han undra jag? Han hade sagt att han skulle komma tidigt, men här är han då inte än. Jag vill bara att han kommer hit, gör det han ska och drar sin väg. (låter helt fel!) Så jag kan kasta mig i sängs igen och se på Förhäxat avsnitt! Medans jag väntar får jag väl umgås lite med guild medlemmarna, dock säger dom inte så värst mycket.

Ha iaf en bra torsdag! :)
Åh btw, Jag har slutat lägga till den där slut bilden,
jag orkar verligen inte lägga hit den.
så jag säger;
HEJDÅ!
ist..

 





Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page