Godmorgon!

2010-07-17 11:59:28
kategori: Everyday life   [1] kommentera

Har ju varit i stugan i torsdags till fredag. Va med Ellenor på dagen och senare på kvällen kom Sarah äntligen hit! :D Så har inte direkt haft tid att skriva.


- Jag, Ellenor + Otto och Nisse va ute på stor promenad ute i Galtström och klappa kossor.
- En liten olycka ner i diket med bilen.
- Partay igår kväll med Sarah, Zumi och Annanas. (Y)

~ Hur som helst har jag iaf varit duktig på att ta bilder. Så dom fixar jag i morgon kväll.
Förutom en denna då. (hatar skriva inlägg utan en bild. känns så tomt)



Anton Becker - Sveriges bästa gayblogg http://alfonsdelfiner.blogg.se/

- Ja det finns 3 st Wrong turn! :) Men den andra var så äcklig att jag knappt ville se klart den..

2010-07-18 14:52:09



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page