fin fin tisdag! ^-^

2010-06-01 15:20:19
kategori: Everyday life   [0] kommentera
va hemma från skolan för hade sådan huvudvärk och jag hade körtid senare idag, så låg hemma vila. Körningen låg finfint. Nu får vi hoppas jag inte failar på nästa uppkörning. Men min körlärare sa jag va mega duktig. (Y)

Ska ta lägga i färg i huvudet och få bort den mörkblonda utväxten! >< Därefter drar jag och Siv ut till Ellenor och checkar hennes katter. Siv ska nog ta med sig en hem! ;)

oh.. btw!
Det va några sådana från vodaphone or something... som fråga vad jag hade för operatör och blabla.. så sa jag att jag är nöjd med det jag har för jag orkar inte prata. Men han tjata på, och tillslut sa han "men fan vad du ska vara envis". så jag sa adjö och gick! XD




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page