FRIIDAY! ^-^

2010-03-26 15:23:29
kategori: Everyday life   [1] kommentera
åhå äntligen är det helg, fast jag har hemskt mycket att göra. Just nu ska jag ta mig och komma på vad jag ska äta för middag, sen ska jag försöka hinna stryka lite. Duscha och göra mig redo för åka till Sandra (Y) hoppas på att Ellenor hör av sig, för läskigt åka till någon när man inte känner nån annan än den man ska till. Alltid skönt att ha med sig någon extra. Plus jag vet inte hur jag tar mig hem! o.o

Ni får iaf ha en trevlig fredag. Nu ska jag lyssna på Def Leppard och fixa mat (Y)
btw, jag saknar Mattias D: men han kommer på onsdag! *-*
btw2, tycker folk borde börja kommentera o.o



Jocki

NOMNOMNOM :*



kyssar ;* <3

2010-03-27 12:34:14



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page