goodmorgon!

2010-03-31 09:47:44
kategori: Everyday life   [0] kommentera
natten va totalt förjävlig, eller ja det tog mig bara ett bra jävla tag att somna. Sen så drömde jag en hel del sjuka grejer. ~ btw när vi ändå är inne på drömmar. Så tror jag att jag ska göra en "nattens dröm" kategori och varje dag skriva vad jag drömt om.

Varför?
1) för att då har jag iaf något att alltid skriva om varje dag
2) vissa av er vet hur sjuka drömmar jag har, alltid kul höra dom.


men dom perversa håller jag för mig själv. (a)
och jag orkar inte skriva nattens drömmar.
Startar detta från och med i morgon. (y)

Sen tror jag också jag ska börja lägga in "Dagens låt" :O
Så jag får lite sprutt på mig själv!




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page