lovet över..

2010-03-13 16:33:10
kategori: Everyday life   [0] kommentera
Jaja sportlovet över och nu är det bara helgen kvar, sedan börjar skolan. Jag börjar få total ångest för det är så mycket att göra just nu. Mest är det med körkortet. Blir så när man tog allt så intensivt.

Hur som helst idag har jag tvättat och tagit en promenad. Jag har tyvärr ingen ork att umgås med någon. Jag känner mig inte på topp humör. Och nu börjar jag bli lite små sjuk med. Ska iaf ta och göra middag till mig och brorsan. Kyckling, pasta och curry sås! (Y)


Hoppas jag på vinst ikväll! ♥
Låten beror mig. Texten får mig tanka på gamla minnen som jag inte orkar dra upp.
Men jag saknar personen.. she was the only one for me.




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page