Sundsvall... suck

2010-05-25 17:23:26
kategori: Everyday life   [0] kommentera
1) Stor jävla översvämning vid navet. Tydligen största vattenläckan på 40 år?! Och jag åkte igenom den med bussen i morse. HEHEH! Det stod en bil mitt i skiten med vatten upp till bildörren. Så personen i bilen kunde inte öppna dörren för då hade det åkt in vatten! Utan hon fick krypa ut genom fönstret! (Y)

2) Det va ju så att jag sökte ett sommarjobb på en förskola nu till sommarn. förra veckan fick jag kallelse till intervju om skiten. Men vad jag inte hade sett va att det behövde ta med "peddo-papper", brottsregister. Något sådant stod tydligen när man sökte jobbet, men jag hade inte sett det. Så vi ringde sa det inte va nån menign jag kom på mötet för jag hade ju ingen sådan lapp.  Men idag fick jag papper om ny återkallelse?! ehh... ?! men jag har ju fortfarande inte sådant papper för jag trodde det va lönlöst skicka efter en när jag inte fick jobbet ändå. -_- så moder ska ska ringa dampa på dom i morgon fråga hur dom tänker!


Hur som helst.. förutom detta va dagen ganska bra. Vi åkte rullskridskor på gymnastiken! ;) Sjukt kul va det även fast man va totalt värdelös. Nu ska jag äta kyckling rulle och därför får vi se vart vägen går.  






Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page