valborg night :]

2010-05-01 10:22:05
kategori: Everyday life   [0] kommentera

Jag umgicks med dessa tre CRAAAZZY girls!
Först var vi hos Hanna och grillad och åt.
Failade engångsgrillar <3

Därefter drog vi iväg till piratpicknicken och där mötte jag på Anna, Tess och Umbrella som jag inte träffat på år och dar! ^-^ Sen mötte vi också på en hel del människor som vi inte tål, så vi drog våran väg. Då hade vi precis missat bussen och blev tvungen vänta en halvtimma. Så sprang Hanna och Sandra iväg på Statoil sen hörde jag och Malin dom skriker "ELLENOR ÄR HÄR!!" Så vi sprang dit och flörta till oss skjuts hem till skönsmon igen.
 ~ tack igen Tony och Ellenor för den underbara skjutsen hem.


Väl hemma på skönsmon drog vi till Kubengrillen och checka läget och efter det drog vi upp till Malins bror och hängde där. Sedan påväg hem blev Sandra och jag uppraggad av nå killar i en bil. Men när vi sa vi va påväg hem och inte till krogen som dom hade hoppats så blev dom sur och for sin väg.

~ Nu dagen eter sitter jag här med Dooley's jag fick av moder som skall drickas ikväll.
Ha en finfin lördag! ^_^




Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page