Shopping ♥

2010-11-24 15:06:40
kategori: Everyday life   [3] kommentera

Svenska: Var iväg på Birsta idag och köpte mammas födelsedags present.
På samma gång köpte jag dessa två ljus som jag velat haft hur länge som helst  + ett ljusfat till.
- Jag tog också och köpte mig en fin ny tröja! :*

~ Sedan har jag bara suttit och pluggat på.



English: I was away on Birsta (shopping mall) today and bought my moms birthday present.
At the same time i bought this two candles that i wanted for so long + a "candle plat" (dont know which word to use for it. hope you understand what i mean.)
- I also bought a beautiful top! :*

~ After that i have just been studying.


ÅHH :D har också velat haft dom länge! så fina ljus, vad kostar dom?

2010-11-24 15:11:17
Marky

I think you mean a candleholder. and may i see the top?

2010-11-24 17:18:12

sure u can <3

2010-11-24 17:58:19



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page