BIGBANG ♥♥♥♥♥

2010-10-08 11:10:29
kategori: Humor   [2] kommentera
Svenska: jag vet inte ens vad jag ska säga! Blir helt exhalterad av denna video! ;_;
TACK TOMATSÅSEN FÖR DU VISA MIG! <3 sitter ser den om och om igen! Bästa reklamen ever!

Taeyangs dans, grr <3



English: i dont what to say! i am so excited of tihs video.
THANKS TOMATSÅSEN FOR SHOWING THIS FOR ME! <3 best advertising´ever!

Taeyangs dance, grr <3


Matilda

HAHAHAH WTF? XD



Den där tjejen bara sitter där och pratar med sig själv och tror att hon är värsta drottningen, och den där killen vid 0:38 är ju HUUR gay som helst! O.o

Och efter gayen, kommer det en kille i glittrig rosa kavaj, och han sjunger ju som den där turkmusiken vi satt och dampa förut? HAHA

2010-10-08 11:32:34

mobba inte mina älsklingar :(

2010-10-08 17:27:38



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page