morning guys!

2010-10-15 07:28:43
kategori: Everyday life   [1] kommentera
Svenska: Sitter spammar "Bruno Mars - Just the way you are" såhär på morgonen.
Skol biblioteket har kommit in med tredje boken av Hungerspelen, (fast den ska komma ut den 20.de?).
Så geek som jag är så har jag ju självklart skrivit upp mig på vänte lista så jag ska dra in låna den idag.



English: Spamming "Bruno Mars - Just the way you are" this time at the morning.
The school library got the last book of "the hunger game", (but its coming on the 20/10?).
Like the geek i am i have already write me down on the wait list, så im gonna go borrow it today.


OMG! Hungerspelen <3333



Stadsbiblioteket får inte in den förrän i november, blö.

2010-10-20 17:48:38



Namn:
Kom ihÂg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:



Trackback
Back too the Start page